ماسکرانو، آدریانو، لئون،‌ فیلیپه؛ چهار خرید اشتباه لالیگا
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
ماسکرانو، آدریانو، لئون،‌ فیلیپه؛ چهار خرید اشتباه لالیگا
دسته بندی : لالیگا,,
  • بازدید : (175)

نویسنده : مینا                          اخبار ورزشی

 

   تیم بارسلونا که فصل گذشته تحت رهبری گواردیولا عنوان نخست لالیگا را کسب کرد، در تابستان اخیر اقدام به جذب نفراتی جدید کرد که از این میان خاویر ماسکرانو و آدریانو نتوانسته‌اند تا به اینجا درخشش لازم را داشته باشند. از این رو شائبه خریدی اشتباه را نزد کارشناسان به وجود‌ آورده‌اند.

 

دراین گزارش 4 خرید مهم لالیگا که ناموفق بوده‌اند، اینگونه معرفی شده‌ است:
1- خاویر ماسکرانو: بارسلونا، 20 میلیون یورو: پس از مصدومیت چاوی،‌ قرار بود ماسکرانو ثبات کافی را به خط میانی بارسا بدهد اما در هفته‌های سپری‌شده، این بازیکن آرژانتینی بندرت توانست نقش جایگزینی خوب را ایفا کند. او در حقیقت از زمانی که چاوی به ترکیب بازگشت، وضعیتی بهتر یافت. با این حال از شرایط خوب گذشته‌اش فاصله دارد و گواردیولا، سرمربی او امیدوار به افزایش توانش است.

 

2- آدریانو‌، بارسلونا، 9.5 میلیون یورو: قرار بود این بازیکن برزیلی آمده از سویا، به عنوان پیستون به افزایش کیفیت تیم کمک کند به خصوص در جناح چپ خط دفاعی‌، رقیبی همچون ماکسول را کنار زند ولی این بازیکن که تاکنون 9 مرتبه پیراهن تیم کشورش را به تن کرده، اغلب نیمکت‌نشین بوده است.

 

3- پدرو لئون، رئال‌مادرید،‌10 میلیون یورو: پس از یک فصل قدرتمند با ختافه، این بازیکن اسپانیایی با امیدواری بسیار راهی مادرید شد ولی در همان بدو حضورش مشخص شد از کلاس بازی لازم برای ارتقا سطح کیفی کهکشانی‌ها برخوردار نیست. علاوه بر این با خوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی فصل جاری تیم دچار مشکلات شخصی شد.
بدین خاطر رسانه‌های محلی این هافبک 23 ساله را خرید گران‌قیمت و اشتباه خوزه مورینیو در گزارش‌های خود عنوان می‌کنند.

 

4- فیلیپه- آتلتیکو مادرید،‌12 میلیون یورو: در اوضاع واحوالی ارقام پرداختی برای بازیکنان در لیگ‌های مثل اسپانیا و انگلیس‌، ‌افزایش می‌یابد، آتلتیکومادرید برای این بازیکن که تنها سابقه یک بازی ملی در پرونده کاری‌اش ثبت شده، 12 میلیون یورو پرداخت کرد اما این مدافع کناری 25 ساله متناسب با رقمی که بابتش خرج شده‌، کار نکرده است.

 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: